Az mfor.hu október 7-én immár hatodik alkalommal megrendezésre kerülő marketing konferenciáján áttekintésre kerülnek a reklámpiac változásának legfontosabb tanúságai.
Esettanulmányokkal alátámasztva az új trendek mellett bemutatjuk a már bevált eszközök hatékony használatát. Az esemény olyan kérdésre is választ keres, időszerű-e a hirdetőknek elszakadni a klikkelés mindenhatóságába vetett hittől, és fókuszálni a márkaértékre, és a brandépítésre. Választ keresünk arra is, miként reagálnak a piac legnagyobb költői a változásokra, milyen stratégia mentén képzelik el vállalatuk online marketingtevékenységét a jövőben.
Az EvoMedia támogatásával megrendezendő, „Hirdetők, médiumok, trendek – Merre tart az online reklámpiac? című konferencián hallhatunk többek között az internetes reklámszektor statisztikáinak alakulásairól, Dr. Papp-Váry Árpád előadásában praktikus tanácsok hangzanak el arról, hogyan tegyük kézzelfoghatóvá internetes termékeinket, míg Andok Ágnes, az LG Electronics Magyar Kft., regionális vállalati marketing és PR vezetőjének közreműködésével a manapság megfigyelhető „klikkfetisizmus” témája kerül górcső alá.
Legfrissebb sikerkampányaikról, a Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft. média menedzsere, Spielmann Katalin számol be esettanulmányában.
A vállalatok egyre kevesebbet költenek reklámra. Például a bankok 2009-ben listaáron összesen 13,5 milliárd forinttal költöttek kevesebbet, mint egy évvel korábban. Ráadásul a hirdetések júniusi szabályozása, és a bankadó bevezetése tovább sújtja őket. Milyen új eszközöket mutathatnak a szakma számára? Merre tart a hirdetések iránya? Milyen típusú reklámokra fognak költeni a vállalatok? Milyen új reklámtípusokat tudnak ajánlani az ügynökségek? Lesznek olyan reklámozási eszközök, amelyek előnyt élveznek a többivel szemben? A témát többek között Horváth Magyary Nóra, a K&H Bank Zrt. kommunikációs ügyvezető igazgatója; Nagy Zoltán Péter az OTP Bank Nyrt. marketing vezetője vagy Mező László, az OMD Hungary Kft. ügyvezető igazgatója fogja boncolgatni.
Belépőjegyek még igényelhetők, várjuk szíves érdeklődésüket. Program és regisztrációhoz klikkeljen ide.
Olvasóinkat egyedi kedvezményekben részesítjük!