Az új szájt elsősorban az országot behálózó bevásárlóközpontok üzleteinek akcióit mutatja be, és - célkitűzése szerint - segít eldönteni a vevőnek, mit, hol, mikor és mennyiért vásároljon meg.
Az ajánlatok között összesen 40 bevásárlóközpont mintegy 3500 üzlete szerepel kiemelt termékeikkel, akcióikkal, programjaikkal és állásajánlataikkal, továbbá a szolgáltatók és szórakozó helyek hirdetései is helyet kapnak.
Az áruházláncok közül 9 kerül fel a honlapra az akciós szórólapok termékre szűrhető, kategorizált bemutatójával, összehasonlítható formában. A lap, amelyen a ingyenes apróhirdetést is feladhatnak a látogatók, több mint 1000 márkáról szolgáltat információt.
A közlemény szerint független, családi vállalkozásként induló GlobalPlaza elsődleges bevétele az üzletek előfizetéséből származik. Hosszú távú terveik között szerepel, hogy az ajánlatokat wap-on, sms-ben, mms-ben is továbbítják a vevőknek.
(MTI)
Mézesmadzag-weboldal indult a hazai plázásoknak
GlobalPlaza néven elindult Magyarország első vásárlást előkészítő internetes oldala - közölte a társaság.