1p

GlobalPlaza néven elindult Magyarország első vásárlást előkészítő internetes oldala - közölte a társaság.

Az új szájt elsősorban az országot behálózó bevásárlóközpontok üzleteinek akcióit mutatja be, és - célkitűzése szerint - segít eldönteni a vevőnek, mit, hol, mikor és mennyiért vásároljon meg.

Az ajánlatok között összesen 40 bevásárlóközpont mintegy 3500 üzlete szerepel kiemelt termékeikkel, akcióikkal, programjaikkal és állásajánlataikkal, továbbá a szolgáltatók és szórakozó helyek hirdetései is helyet kapnak.

Az áruházláncok közül 9 kerül fel a honlapra az akciós szórólapok termékre szűrhető, kategorizált bemutatójával, összehasonlítható formában. A lap, amelyen a ingyenes apróhirdetést is feladhatnak a látogatók, több mint 1000 márkáról szolgáltat információt.

A közlemény szerint független, családi vállalkozásként induló GlobalPlaza elsődleges bevétele az üzletek előfizetéséből származik. Hosszú távú terveik között szerepel, hogy az ajánlatokat wap-on, sms-ben, mms-ben is továbbítják a vevőknek.

(MTI)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!