
személyes kedvencem a 80-as évek reklámjait feldolgozó,
"Régi idők" tesztvolt, amely - a visszajelzések alapján - Olvasóinkat is magával ragadta: sokaknak szereztünk vele sikerélményt és nosztalgikus perceket.
[ajanlo=1311][igazitas=left/]Ezzel szemben ezreket sikerült kétségbeesésbe kergetnünk az év során a - jelek szerint kissé nehézre sikeredett -
verbális képességeket mérő tesztünkkel. Ezt azzal tudtuk ellenpontozni, hogy írásaink már-már rendszeres szereplői lettek az egyik hetilap a honi sajtó "viccesnek" tartott cikkeit "szüretelő" rovatának.
Szerencsére a "pellengérre állítás" nem mutatkozott meg az újság látogatottságának csökkenésében. Sőt, újságunk neve célcsoportunk körében jól csengő márkanévvé vált, s hónapról-hónapra növekedett a Menedzsment Fórumot választók tábora. Így év végére olvasóink száma a nyomtatott gazdasági napilapok példány- és olvasószámát is meghaladta.
És az Öné mekkora?
Király BélaMenedzsment Fórum Kapcsolódó anyagok:
Mfor-fricska: Karácsonyi BKV-őrület Reklámmustra-fricska: szégyelljétek magatokat! Mfor-fricska: Drága az áram, fagyjál meg!