Az Adidas nyeresége idén 10-15 százalékkal emelkedik majd Hainer szerint, és a cég első embere bizakodóan tekint a németországi futball világbajnokság éve, 2006 elé is. "Az elmúlt két évben két számjegyű nyereségnövekedést érhettünk el, és 2006-ban is mindent megteszünk majd a lehető legnagyobb növekedés elérése érdekében" - jelentette ki. A sportszergyártó eredményei főleg a dollár gyengeségének, a javuló termékösszetételnek és az önálló kiskereskedelmi tevékenységnek köszönhetően javultak a néhány évvel ezelőttihez képest.
[ajanlo=90][igazitas=left/]Nagy sportesemények hiányában 2005-ben új termékek piacra dobásával kívánja felélénkíteni forgalmát az Adidas, mint például az első mikrochippel ellátott futócipő. Novemberben jelennek meg majd az első termékek, amelyek a 2006-os labdarúgó világbajnoksághoz kapcsolódnak, és onnan kezdve havonta egy új terméket mutat majd be a cég. A futball üzletágtól a 2004-essel közel megegyező, 900 millió eurós forgalmat várnak, a VB évében azonban át kívánják lépni az egymilliárdos küszöböt.
(MTI)
Mikrochipes futócipőt is árul majd az Adidas
Az Adidas új termékekkel próbálja meg lázba hozni a vásárlókat, amíg nem indul be a 2006-os németországi világbajnokság miatti fociőrület. A sportszergyártó jó eredményeket vár az idei évtől mind Amerikában, mind a kemény terepnek számító európai piacon.