2p

Az Adidas új termékekkel próbálja meg lázba hozni a vásárlókat, amíg nem indul be a 2006-os németországi világbajnokság miatti fociőrület. A sportszergyártó jó eredményeket vár az idei évtől mind Amerikában, mind a kemény terepnek számító európai piacon.

Az Adidas nyeresége idén 10-15 százalékkal emelkedik majd Hainer szerint, és a cég első embere bizakodóan tekint a németországi futball világbajnokság éve, 2006 elé is. "Az elmúlt két évben két számjegyű nyereségnövekedést érhettünk el, és 2006-ban is mindent megteszünk majd a lehető legnagyobb növekedés elérése érdekében" - jelentette ki. A sportszergyártó eredményei főleg a dollár gyengeségének, a javuló termékösszetételnek és az önálló kiskereskedelmi tevékenységnek köszönhetően javultak a néhány évvel ezelőttihez képest.

[ajanlo=90][igazitas=left/]Nagy sportesemények hiányában 2005-ben új termékek piacra dobásával kívánja felélénkíteni forgalmát az Adidas, mint például az első mikrochippel ellátott futócipő. Novemberben jelennek meg majd az első termékek, amelyek a 2006-os labdarúgó világbajnoksághoz kapcsolódnak, és onnan kezdve havonta egy új terméket mutat majd be a cég. A futball üzletágtól a 2004-essel közel megegyező, 900 millió eurós forgalmat várnak, a VB évében azonban át kívánják lépni az egymilliárdos küszöböt.

(MTI)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!