A cég, mely november elsején kezdett hirdetni az ünnepi szezonra, bejelentette, hogy az idén sokkal agresszívabban fog felkészülni a karácsonyra, mint tavaly, mivel az elmúlt évben sok kritikát kapott, amiért az utolsó pillanatig halogatta az ünnepi leértékeléseket. A cég szóvivője, Gail Lavielle továbbá bejelentette, hogy stratégiájuk részét képezi az, hogy minden áruházuk felveszi a versenyt a helyi kiskereskedők áraival, amint azok a sajtóban reklámozni kezdenek egy árut, amely a Wal-Mart polcain is megtalálható, a piacvezető azon nyomban hozzáigazítja a termék árát - írta a Yahoo News.
A kereskedőnek az ünnepi időszak alatt napi
250 millió dollárosbevételtöbbletet kell generálnia ahhoz, hogy megfeleljen korábbi célkitűzéseinek. Ez ellen küzdenek az egyre inkább kooperáló konkurensek, akik abban a tendenciában bíznak, amelyet Burt Flickinger, a Strategic Marketing vezérigazgatója fogalmazott meg: "az emberek egyre inkább hallgatnak lelkiismeretükre, és a konkurenciához mennek vásárolni". A céget ugyanis már többször érte vád, hogy dolgozóit, akik között sok a nyugdíjas és a segítséggel élő, különféle módon diszkriminálja és kihasználja - írta korábban az mfor.hu.
A cég egyre több kísérletet tesz arra, hogy megtépázott hírnevét helyreállítsa. A színvonalasabb árukínálattól kezdve dolgozói egészségügyi és szociális támogatásán keresztül egy nők és társadalmi kisebbségi csoportok által vezetett cégeket megsegítő programot is támogat.