1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A McDonalds Corp. ötvenéves története során most először vet be globális reklámkampányt, egy olyan időszakban, amikor kemény versenyhelyzetet teremtenek piaci vetélytársai és nagy szüksége van arra, hogy a hirdetési költségei kifizetődjenek.

Új tévés reklámok készültek fiatal felnőttek, a családok és az általános közönség megszólítására is. A sajtótájékoztatón bemutatott filmecskében hétköznapi emberek az élet egyszerű, kis dolgait élvezik, természetesen a gyorsétteremre is utalva. A kampány része még, hogy új egyenruhákat kapnak az alkalmazottak, amely kék színű ingből és nadrágból áll.

A McDonald's jelenlegi nagyszabású kampánya leginkább a Pepsi néhány évvel ezelőtti, "New Generation" szlogennel és az akkor csúcson lévő Spice Girls lányokkal fémjelzett reklámhadjáratához hasonlítható. Hogy hasonlóan sikeres lesz-e, azt csupán az elkövetkező hónapok döntik el.


Kapcsolódó anyagok
Új stratégia, új jelmondat, régi hamburger
Hamburgert reklámoz Britney Spears exbarátja


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!