1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A McDonalds Corp. ötvenéves története során most először vet be globális reklámkampányt, egy olyan időszakban, amikor kemény versenyhelyzetet teremtenek piaci vetélytársai és nagy szüksége van arra, hogy a hirdetési költségei kifizetődjenek.

Új tévés reklámok készültek fiatal felnőttek, a családok és az általános közönség megszólítására is. A sajtótájékoztatón bemutatott filmecskében hétköznapi emberek az élet egyszerű, kis dolgait élvezik, természetesen a gyorsétteremre is utalva. A kampány része még, hogy új egyenruhákat kapnak az alkalmazottak, amely kék színű ingből és nadrágból áll.

A McDonald's jelenlegi nagyszabású kampánya leginkább a Pepsi néhány évvel ezelőtti, "New Generation" szlogennel és az akkor csúcson lévő Spice Girls lányokkal fémjelzett reklámhadjáratához hasonlítható. Hogy hasonlóan sikeres lesz-e, azt csupán az elkövetkező hónapok döntik el.


Kapcsolódó anyagok
Új stratégia, új jelmondat, régi hamburger
Hamburgert reklámoz Britney Spears exbarátja


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!