Új tévés reklámok készültek fiatal felnőttek, a családok és az általános közönség megszólítására is. A sajtótájékoztatón bemutatott filmecskében hétköznapi emberek az élet egyszerű, kis dolgait élvezik, természetesen a gyorsétteremre is utalva. A kampány része még, hogy új egyenruhákat kapnak az alkalmazottak, amely kék színű ingből és nadrágból áll.
A McDonald's jelenlegi nagyszabású kampánya leginkább a Pepsi néhány évvel ezelőtti, "New Generation" szlogennel és az akkor csúcson lévő Spice Girls lányokkal fémjelzett reklámhadjáratához hasonlítható. Hogy hasonlóan sikeres lesz-e, azt csupán az elkövetkező hónapok döntik el.
Kapcsolódó anyagok
Új stratégia, új jelmondat, régi hamburger
Hamburgert reklámoz Britney Spears exbarátja
Most mindenki együtt: imádom
A McDonalds Corp. ötvenéves története során most először vet be globális reklámkampányt, egy olyan időszakban, amikor kemény versenyhelyzetet teremtenek piaci vetélytársai és nagy szüksége van arra, hogy a hirdetési költségei kifizetődjenek.