A távközlés mellett az internet és televíziós piacon is érdekelt NTL-nek köszönhetően 5 millió brit háztartásba juthat be a Branson TV. Mindez persze a szigetország idei legnagyobb ilyen jellegű tranzakciójának létrejötte esetén valósulhat meg, amelyet a szakértők 4,5 milliárd font értékűre (6,6 milliárd euró) becsülnek. Az újonnan létrejövő cégbe Richard Branson a tulajdonában lévő 72 százaléknyi Virgin Mobile pakettet teszi be, cserébe az egyesült társaságban 14 százalékos érdekeltséggel bír majd.
A kábeltelevíziós érdekeltségek mellett a távközlésben, az új médiában és a szórakoztatóiparban is erős pozíciókkal rendelkezik majd a létrejövő óriás, ugyanis 2,5 millió háztartás számára biztosít szélessávú netet, 4,3 millió vonalas és félmillió mobilelőfizetőjük lesz. A Sunday Telegraph értesülése szerint hétfőn jelentik be a tranzakciót.
Az egyesülés révén létrejövő vállalat komoly konkurense lehet az Egyesült Királyságban Rupert Murdoch cégének, a News Corporationnek. A sajtóértesülések szerint első akciójuk az angol labdarúgó bajnokság közvetítési jogainak megszerzése lehet, amelyet most a Murdoch érdekeltségbe tartozó BSkyB birtokol. Ezen a leányvállalatának erősítését a közelmúltban egyébként az ausztrál származású sajtócézár megkezdte, amikor a BSkyB a közelmúltban 211 millió fontért felvásárolta az Easynet nevű internetszolgáltatót.