Az első heti összesítések szerint az új termékcsoportból a mélyhűtött nudli vitte a prímet. A vásárlók az akciós áruból nem kevesebb mint 19 tonnányit vittek haza. Ez egy teljes vasúti hűtőkocsi terhelésének felel meg.
A nagyfokú vásárlói érdeklődés miatt a következő hétvégére az áruházlánc megnövelte a beszállítóinak leadott rendeléseket. A Tesco Színes termékek részesedése a teljes forgalomból már a bevezetés hétvégéjén meghaladta a 8 százalékot.
Az árucsoport több mint ezerféle terméke alapvetően négy kategóriára oszlik: a friss árura, a csomagolt élelmiszerekre, a kozmetikumokra és a háztartási vegyi árura. A Tesco tervei szerint a vezető márkák minőségét elérő, de azoknál lényegesen olcsóbb sajátmárkás termékek részesedése a bevezetés végére elérheti a teljes forgalom 12 százalékát.