Az ötlet nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Michael O’Leary, a légitársaság igazgatója úgy képzelte, hogy „egy rakás pénzt” hoz majd nekik a fizetős filmvetítés. Ehhez képest most két euróval csökkenti a filmvetítés tarifáját a Ryanair, és ha ezzel sem sikerül megélénkíteni a keresletet, akkor végleg ejtik az ötletet.
[ajanlo=90][igazitas=left/]A Ryanair az után számolt be a tervezett árcsökkentésről, miután közzétették a 2004 utolsó negyedévéről szóló jelentésüket, amelyben 12 millió eurós bevételcsökkenésről számoltak be. A vetítések sikertelenségét a légitársaság második embere annak tudta be, hogy az angol nyelvű kínálatot nem nagyon értékelték a légitársaság utasai, akik többségében nem angol anyanyelvűek, és a téli időszakban kevesebb volt a gyerekkorú utasuk is, akiket a rajzfilmekkel megcéloztak.
Az ír légitársaság által tesztelt fizetős televízió-rendszert az amerikai JetBlue már alkalmazta a gépein, és az easyJet is tervezi egy hasonló szolgáltatás bevezetését.
Menedzsment Fórum
Nem tetszett a fizetős mozi a Ryanair utasainak
A Ryanair ír diszkont-légitársaság utasait jobbára hidegen hagyta a lehetőség, hogy 7 euró megfizetése ellenében mozifilmeket vagy rajzfilmeket nézhetnek a cég járatain, írja a Guardian. A fizetős extraszolgátatást kísérleti jelleggel vezette be a fapados társaság öt, a London melletti Stansted reptérről induló járatán tavlay novemberben.