1p

A BT (korábban British Telecom) elnyerte a minőségi ügyfélkiszolgálás díját az idei World Communication Awards londoni díjkiosztóján. Az elismerést a vezető globális iparági rendezvény keretén belül idén kilencedik alkalommal osztották ki.

Jó évet zárt a BT az elismerések terén: a jelenlegi minőségi ügyfélkiszolgálásért elnyert díj mellett idén 21CN hálózatáért megkapta a Konvergencia díjat, és bekerült a Legjobb globális operátor díj jelöltjei közé is, áll a társaság közleményében.

"A minőségi ügyfélszolgálat vállalatunk prioritása. A cím elnyerése visszajelzés arról, hogy jól végezzük a munkánkat. Ez kitűnő eredmény, tekintettel arra, hogy idén kilenc vállalat is versenybe szállt a címért" - közölte Francois Barrault, a BT Global Services vezérigazgatója.

David Molony, a World Communications Awards (WCA) elnöke elmondta: „A telekommunikációs szektorban idén valóban sokat fejlődött az ügyfélszolgálati tevékenység, amit jól mutat a cím elnyeréséért folyó kiélezett verseny is. Mint eddig mindig, a WCA zsűrije az ügyfelek visszajelzései alapján hozta meg döntését most is.”

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!