2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) néven folytatja működését a szövetség, a névváltás mellett honlapja is megújult.

Új nevet választott magának a Direkt Marketing Szövetség. A 17 éve sikeresen dolgozó szervezet a jövőben Direkt és Interaktív Marketing Szövetség néven működik tovább. Ezzel a módosítással is jelezni kívánja a direkt marketing módszereinek, eszköztárának változását, az ágazat új irányait, de közben nem feledkezik meg a jól működő, klasszikus gyökereiről sem.

A névváltást indokolja, hogy az új technológiák egyre több és kedvezőbb lehetőséget biztosítanak az interaktivitásra, a visszacsatolás egyre több csatornán kínálkozik. Az interaktivitás nem új szó a direkt marketing területén, de a szövetség nevének kiegészítésével tesszük egyértelművé: a direktkommunikációs logikára épülő online vagy TTL megoldásokat a szakma részeként definiáljuk.

A direkt marketing nagy eredménye volt egykor a szórt információk helyett a célzott, testreszabott, releváns marketingkommunikáció bevezetése. A cél nem változott, de a XXI. század digitális világában a direkt marketing térhódítása és bővülő lehetőségei egyre fontosabbá teszik az erre a közvetlen kommunikációra épülő interaktivitást, amely a márka és a fogyasztó közötti egyszerű információcserén túlmenően lehetőséget biztosít a fogyasztó igazi, hatékony bevonására.

A név- és arculatfrissítés mellett a honlap címe megváltozik (www.dimsz.hu), és meg is újul: felhasználóbarát és interaktív megoldásokat alkalmaz. Az aktuális jogszabályok, hírek mellett az egyes DM eszközök rövid leírása is megtalálható, amely az elkövetkező hetekben többek között hazai és külföldi esettanulmányokkal bővül.

A DIMSZ dinamikusan bővülő szövetség, jelenleg 45 tagja van, az idei évtől 6 új cég csatlakozott a szövetséghez. 2011-ben Contact Center tagozat alakult, idén márciusban pedig 10 taggal Mobilmarketing tagozat jött létre a specifikus szakmai programok megvalósítása érdekében.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!