A korábban könnyen félreérthető "FCUK" rövidítést használó társaság előbb nevét változtatta meg, és a hosszabb de jóval formálisabb French Connectiont vezette be. Mostantól a hirdetéseiben is visszafogottabbá válhat a divatcég.
Csak rövid távon járt jól a botránnyal a cég
A BMB nevéhez fűződik az a kampány, amely ugyan a márkanév ismertségének növelésében jelentős szerepet játszott, ám a French Connection névhez kapcsolódó negatív attitűdöt is jócskán felerősítette. A divatcég reklámjaiban ugyanis két szemrevaló nő előbb egymás ütlegelésével foglalkozott, majd a harc heve átalakult, és vad csókjukkal fejeződött be a szpot. A reklám azonban csak a fiatalabb, nyitottabb fogyasztók körében volt sikeres, a vásárlók jelentős többsége szembefordult a céggel, és a film vetítését a hatóságok fel is függesztették.
A társaság korábban a névváltás kapcsán szintén meghátrálásra kényszerült. A brit reklámfelügyelet, az ASA sorozatos tiltásai miatt hét év után, 2004-ben felhagytak a divatmárka reklámozásával. Az 1997 óta létező márkát Trevor Beattie, a TBWA London reklámügynökség elnöke és kreatívigazgatója hozta létre. Hasonlóan a Benettonhoz, ennek a brandnek a hírneve is a botrányokból táplálkozott: már a könnyen félreérthető név is egyfajta provokáció.