1p

Közel 25 százalékkal nőtt a svéd Hennes and Mauritz profitja a második negyedévben az egy évvel korábbihoz képest annak köszönhetően, hogy gyengült a dollár, olcsóbbak lettek az alapanyagok és javult a termelés hatékonysága.

Európa második legnagyobb divatláncának adózott eredménye 5,2 milliárd koronára nőtt április-június között az egy évvel korábbi 4,2 milliárdról, a nettó bevétel 27 milliárd koronára nőtt 26,5 milliárdról.

A társaság csütörtöki közleménye szerint a jó eredmények ellenére a második negyedévi üzletmenetet érzékenyen érintette a szokatlanul hűvös időjárás áprilisban és májusban, a június viszont kicsit jobban alakult eddig a vártnál.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!