A Chrysler csoportnak jelenleg nagyjából ezer kiskereskedelmi outletje van Nyugat-Európában, és 650 további független kereskedőnél árulják a cég járműveit. 2006 és 2007 között ezeket a számokat mintegy 20 százalékkal kívánja növelni a vállalat - idézi a Reuters a cég illetékesét.
"A jobbkormányos járműveket használó országokban hatról 15-18-ra növeljük a modelljeink számát a következő 2-3 évben, de a többi piacunkon is megduplázzuk az elérhető típusok számát" - tette hozzá Thomas Hauch. A cég 2007-re vagy 2008-ra megtriplázná a dízel üzemű gépkocsik számát a térségben.
Nyugat-Európa a cég legnagyobb piaca Észak-Amerika után. 2005-ben 90 000 jármű eladását tervezik a térségben, ami az Észak-Amerikán kívüli forgalom fele. A társaság jövőre Európában is bevezeti a Dodge márkát, amit hatalmas reklámkampány fog kísérni.