Októberben, a fővárosi Vörösvári úti étterem átalakításával kezdi meg hazai egységei „Jövő Élménye” koncepció szerinti átalakítását a McDonald’s, áll a gyorsétteremlánc csütörtöki közleményében.
A vállalat áprilisban jelentette be, hogy már az idei évtől az „Experience of the Future” koncepció szerint, innovatív konyha- és kiszolgálási folyamtokkal, valamint interaktív digitális technológiával támogatott szolgáltatásokkal modernizálják a mekizés élményét. A Vörösvári úti egység átalakítását október és november folyamán négy további étterem megújítása követi, a tervek szerint pedig 2019 végére a hálózat valamennyi egysége az új koncepció szerint üzemel majd. A vállalat a friss éttermi élmény támogatására egy új „Vendégélmény Menedzser” pozíciót is létrehozott, amelyre a munkatársak kiválasztása már folyamatban van.
A „Jövő Élménye” névre keresztelt új éttermi koncepció modernizálni igyekszik a McDonald’s márkát. Gyakorlatban ez azt jelenti, hogy megváltoztatták a rendelés, a fizetés és a szervírozás folyamatát. Lesznek
- érintőképernyős rendelésfelvevő kioszkok
- „table service”, azaz az asztalhoz történő kiszolgálás
- egyes termékek személyes igényre szabható összetétele
A közlemény még megújuló családbarát szolgáltatásokat is ígér, valamint azt, hogy a kioszkoknál történő bankkártyás fizetés már a későbbi internetes, vagy mobiltelefonon történő fizetést készíti elő.
Az újítás a személyzetre is kiterjed, jönnek az úgynevezett Vendégélmény Menedzserek, akik köszönnek majd, megmutatják, hogyan kell a kioszkokban rendelni, és ők hozzák majd az asztalhoz a kaját.
A McDonald's azt ígéri, hogy az újragondolt éttermekben a konyhai folyamatok is megújulnak. A beosztottaknak egyszerre csak egy feladatra kell majd koncentrálniuk, amitől gördülékenyebb és nyugodtabb lesz a munka. A közlemény szerint ez "várhatóan a vendégtérbe is kisugárzik majd." Mondjuk a konyhai agybaj eddig se nagyon zavarta a pár perces burkolásra beugró vendégeket, de hát legyen így.
mfor.hu