Mint arról a Menedzsment Fórum korábban beszámolt, a német kávégyártó óriás, a Tchibo tavaly októberben kezdett olcsó telefonkészülékek árusításába németországi egységeiben. A cég - az O2 mobilszolgáltatóval együttműködve - előfizetést, illetve ehhez kapcsolódóan három modellt kínál a vásárlóknak.
Az easyJet alapítója márciustól Nagy-Britanniában EasyMobile néven indítja be hasonló szolgáltatását a T-Mobile bevonásával, sőt, a cég hamarosan a németországi piacon is megjelenhet.
Lapunk korábbi körképéből kiderült: a Nyugat-Európában népszerű virtuális vállalatokat a magyar mobilpiac még nem várja tárt karokkal.
Menedzsment Fórum
Olajipari óriáscégek nyomhatják le a mobiltarifákat
Sajtóértesülések szerint az easyJet után több olajipari vállalat, valamint az Ikea lakberendezési cég is fontolgatja, hogy beszáll a mobilüzletbe. Elemzők szerint elsősorban az olcsó, úgynevezett fapados szegmensben lehet megjelenésükre számítani.