Mint azt korábban megírtuk, a Brandchannel tanácsadó cég termékelhelyezésekkel foglalkozó üzletága idén a Pepsi és a Mountain Dew gyártójának adta a szakmai "Oscart", miután az az amerikai filmek toplistás alkotásainak egyötödében szerepeltette termékeit. A hírrel kapcsolatban a Menedzsment Fórum megkérdezte olvasói véleményét a filmekben feltűnő bújtatott reklámokról. A kérdésre, amely két hétig volt elérhető, összesen 1589 válasz érkezett.
A válaszadók többségét, 66 százalékát (1052 szavazat) idegesíti, míg 22 százalékát (351 szavazat) hidegen hagyja a bújtatott reklám. Az ilyen típusú hirdetések szempontjából összesen 186-an szavaztak kedvezőbben, ebből 159 válaszadó (10 százalék) szerint a reklámok ezen formája életszagúbbá teszi a filmeket, míg 27 olvasó (2 százalék) egyenesen szereti a filmekbe bújtatott reklámokat, mivel azok tippeket adnak a vásárlásokhoz.
Menedzsment Fórum
Olvasóink többségét bosszantják a bújtatott reklámok
Olvasóink többségét bosszantják a filmekben feltűnő bújtatott reklámok. A Menedzsment Fórum által feltett kérdésre - amely két héten keresztül volt elérhető - 1589 válasz érkezett.