1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Olvasóink többségét bosszantják a filmekben feltűnő bújtatott reklámok. A Menedzsment Fórum által feltett kérdésre - amely két héten keresztül volt elérhető - 1589 válasz érkezett.

Mint azt korábban megírtuk, a Brandchannel tanácsadó cég termékelhelyezésekkel foglalkozó üzletága idén a Pepsi és a Mountain Dew gyártójának adta a szakmai "Oscart", miután az az amerikai filmek toplistás alkotásainak egyötödében szerepeltette termékeit. A hírrel kapcsolatban a Menedzsment Fórum megkérdezte olvasói véleményét a filmekben feltűnő bújtatott reklámokról. A kérdésre, amely két hétig volt elérhető, összesen 1589 válasz érkezett.


A válaszadók többségét, 66 százalékát (1052 szavazat) idegesíti, míg 22 százalékát (351 szavazat) hidegen hagyja a bújtatott reklám. Az ilyen típusú hirdetések szempontjából összesen 186-an szavaztak kedvezőbben, ebből 159 válaszadó (10 százalék) szerint a reklámok ezen formája életszagúbbá teszi a filmeket, míg 27 olvasó (2 százalék) egyenesen szereti a filmekbe bújtatott reklámokat, mivel azok tippeket adnak a vásárlásokhoz.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!