1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A televíziós és egyéb reklámpiacot a tavaszi és őszi kettős csúcs jellemzi. A legkeresettebbek az április-május, és az október-november hónapok, számol be a Napi Gazdaság.

A fenti hónapokban a reklámköltés az év többi hónapjához képest közel háromszoros, még a decemberit is meghaladja. A novemberi hónap a legerősebb reklámköltés szempontjából. A Tv2 tavaly az első három hónapban 4,9 milliárd forintot, míg az utolsó hónapban több mint 8 milliárd forintot zsebelt be reklámokból.

A legnagyobb televíziós hirdetők (háztartás-vegyipar, telekommunikáció, szépségápolás, élelmiszeripar) szinte egész évben hirdetnek, de a kiemelt időszakokban ők is gyakorítják hirdetéseiket. A gyógyhatású készítmények reklámjai az őszi-téli, a pénzintézetek és az autóipari hirdetések pedig a tavaszi-őszi időszakban gyakoriak.

A karácsonyi szezonban előtérbe kerülnek a tartós fogyasztási cikkek reklámjai, mellettük a prémium fmcg (fast moving consumer goods) fogyasztási cikkek is megjelennek, írja a Napi Gazdaság.

Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok:
Decemberben a plázák nem költenek reklámra
Az alkohol- és dohánycégek költik a legtöbbet BTL-re hazánkban
A távközlés vezeti a hazai reklámköltési toplistát

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!