A fenti hónapokban a reklámköltés az év többi hónapjához képest közel háromszoros, még a decemberit is meghaladja. A novemberi hónap a legerősebb reklámköltés szempontjából. A Tv2 tavaly az első három hónapban 4,9 milliárd forintot, míg az utolsó hónapban több mint 8 milliárd forintot zsebelt be reklámokból.
A legnagyobb televíziós hirdetők (háztartás-vegyipar, telekommunikáció, szépségápolás, élelmiszeripar) szinte egész évben hirdetnek, de a kiemelt időszakokban ők is gyakorítják hirdetéseiket. A gyógyhatású készítmények reklámjai az őszi-téli, a pénzintézetek és az autóipari hirdetések pedig a tavaszi-őszi időszakban gyakoriak.
A karácsonyi szezonban előtérbe kerülnek a tartós fogyasztási cikkek reklámjai, mellettük a prémium fmcg (fast moving consumer goods) fogyasztási cikkek is megjelennek, írja a Napi Gazdaság.
Kapcsolódó anyagok:
Decemberben a plázák nem költenek reklámra
Az alkohol- és dohánycégek költik a legtöbbet BTL-re hazánkban
A távközlés vezeti a hazai reklámköltési toplistát