Az In2TV névre keresztelt adó a cégcsoporton belül, a Warner Brothers-től kapná a műsorokat, melyeket hat csatornán közvetítene. A programokat műfaj szerint sorolnák be, mit hol vetítsenek. Azt még nem tudni, hogy az AOL-ügyfelek az USÁ-n kívül is elérhetik-e a szolgáltatást, olvasható a BBC-n.
A vállalat két nagy riválisa: a Yahoo és a Google szintén online tv-ben gondolkodik, ám az AOL nagy előnye ellenfeleivel szemben, hogy saját műsorokkal rendelkezik. Az első évben 3400 órányi Warner Brothers-tévésorozat sugárzását tervezik, de a cég további műsorszolgáltatókkal is tárgyal tévésorozat ügyben. Az adó fenntartását hirdetésekből fedezné, a jelenleg havi 112 millió látogatóval büszkélkedő AOL.
Menedzsment Fórum
Online tv-t indít az AOL
Ingyenes online televíziós szolgáltatás bevezetését tervezi jövő év elejétől az America Online (AOL).