2p

A Menedzsment Fórum áttekinti azt a folyamatot, mely a két cég egymásra találását megelőzte, továbbá felvázolja a jövőkép globális és hazai vonatkozásait egyaránt.

Sokan azonban el sem tudták képzelni, hogy az egykori arrogáns nyilatkozatok (például "szeretünk leértékelésen vásárolni" klasszikust) után a győztes Oracle vezére, Larry Ellison hangnemet vált, és minden földi jót megígér az akvizíció révén szerzett új ügyfelek igényeinek maximális szem előtt tartására. Ilyen ígéret volt a PeopleSoft és a JD Edward termékek támogatásának 2013-ig történő meghosszabbítása, sőt, a meglévő ügyfelek számára az említett termékek új verzióinak kifejlesztése.

[ajanlo=90][igazitas=left/] Ennek érdekében pedig a felvásárolt cég termelésfejlesztési és támogatási alkalmazotti állományának több mint 90 százalékát megtartják. A cég által ismertetett termékfejlesztési stratégia részeként sor kerül az úgynevezett "Project Fusion" alkalmazásegyüttes kifejlesztésére is, amely a tervek szerint az Oracle, a PeopleSoft és a JD Edwards termékeinek legjobb funkcióit egyesíti majd.

Az Oracle magyarországi képviselete számára a felvásárlás az egyértelmű második helyet jelenti a hazai vállalati alkalmazáspiacon, amelyet a jövőben megjelenő új termékek révén tovább erősíthet, mondta el kérdésünkre válaszolva Füzes Péter, az Oracle Hungary ügyvezető igazgatója.

A PeopleSoft termékek forgalmazásával foglalkozó három hazai cég vezetői - akárcsak a globális partnerek - megnyugvással vették tudomásul az Oracle által felkínált biztosítékokat. Neumer Attila, az e-Best Tanácsadó Kft. Ügyvezetője elmondta: az általuk forgalmazott JD Edwards rendszerek felhasználói között a hazai cégek aránya már elérte azt a kritikus tömeget, amelynél felmerült a helyi, közvetlen kapcsolat igénye a gyártóval.

Ezért a felhasználói közösség pozitívan reagált az új stratégiára, melynek keretében növekszik az általuk használt termékek támogatottsága. A Deloitte Consulting üzleti alkalmazásokért felelős igazgatója is úgy látja, az egyesülés az ügyfelek javát szolgáltja, versenyképesebb termékeket hoz létre. Az A.B. Corn ügyvezető igazgatója is meg van győződve arról, a gyártó helyi képviselete révén ismertebb lesz a termék, az értékesítők dolga könnyebbé válik.

Molnár Anikó

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!