2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A középkorban játszódó libamájpástétom-reklám a '80-as évek legemlékezetesebb hirdetése, derült ki a Menedzsment Fórum tesztjéből.

9.) Melyik szépítőszer reklámja futott csupán zenével, mindenféle reklámszlogen nélkül? - Fabulissimo (helyes válaszok száma: 707, 14 százalék)

10.) Melyik vállalat reklámszlogenje volt a "Sebaj! Jövünk! Sebaj! Jövünk!" - Fővárosi Takarító Vállalat (helyes válaszok száma: 3261, 66 százalék)

11.) Milyen autóban száguldozott a bajuszos sofőr a Casco reklámban? - Zsiguli 1200 (helyes válaszok száma: 3987, 80 százalék)

12.) Milyen terméket reklámoztak az alábbi dalszöveggel? "Nem lehet megunni, soha-soha nem lehet megunni!" - tejet (helyes válaszok száma: 1665, 34 százalék)

13.) Milyen termék kápráztat el olyan módon egy görkorcsolyázót, hogy az leesik a metrólépcsőn? - S Modell ruha (helyes válaszok száma: 2296, 46 százalék)

14.) Milyen termékre hívta fel a figyelmet a következő reklámszlogen: "Ebben szebben, lezserebben, színesebben"? - Ergonett munkaruhára (helyes válaszok száma: 3771, 76 százalék)

15.) Mi volt a neve annak a gyorsétterem-láncnak, amely reklámjában sültkolbászt és hamburgert hirdettek? - City Grill (helyes válaszok száma: 3752, 76 százalék)


Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!