1p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Eladná magát a brit LDV furgongyártó az orosz Gaz autóipari csoportnak. A korábban Leyland DAF-ként ismert brit cég és Oroszország második legnagyobb autógyártója közötti tárgyalások kezdeti stádiumban vannak, s a megállapodás még korántsem biztos.

Az LDV egyike a kevés brit kézben megmaradt autógyártóknak. Birminghami üzemében 800 munkást foglalkoztat, s évente mintegy 13 ezer furgont és kisbuszt gyárt. A cég 1993-ban jött létre, miután leválasztották a Leyland DAF teherautó-gyártóról, ami azóta megszűnt - írja a BBC News.

Oroszország egyébként mostanában kedvelt célpontja az autóipari vállalatok terjeszkedésének. A legnagyobb európai gyártónak számító német Volkswagen (VW) májusban, a francia Citroen pedig júniusban jelentette be, hogy üzemet létesít Oroszországban. A VW a Moszkvától 160 kilométerre fekvő Kalugában évi 115 ezer jármű kibocsátására képes gyárat hozna létre, a franciák pedig évente mintegy 50 ezer gépkocsi - főleg Citroen C4 - összeszerelését tervezik az országban - írta korábban az mfor.hu.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!