3p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Prémium kiadói platform létrehozásán dolgozik a CEMP, a Central Médiacsoport és az Origo. Hungarian OmniPublisher Programmatic Exchange (HOPPex) elindításának tervét szerdán jelentették be.

A három vállalat által kiadott közleményben úgy fogalmaznak, felismerték, hogy a digitális médiaköltések egyre nagyobb része folyik keresztül automatizált rendszereken és ez elsősorban a nemzetközi közvetítő szereplőknek kedvez, határozott lépésre szánta el magát. A magyar programozott piactér elindítását az a tapasztalat is indokolja, hogy a programozott értékesítés komoly szakértelmet és befektetést igényel a tartalomszolgáltatóktól, a hirdetői oldalon pedig problémát jelent a nem megfelelő elérés és a programozott rendszereken keresztül vásárolható felületek egyenetlen minősége.

A három médiacég ezzel a kezdeményezéssel a hazai tartalomszolgáltatói piac valamennyi szereplője számára, azonos feltételek mellett kívánja megteremteni a hatékonyabb felületértékesítés lehetőségét, ezzel elősegítve a hazai tartalomszolgáltatók versenyképességét.A HOPPex a csatlakozó tartalomszolgáltatóknak a programozott értékesítés lehetősége mellett operatív támogatást is nyújt majd, a hirdetői oldal számára pedig hatékony vásárlási lehetőséget fog biztosítani, mivel már a három portfólió látogatottságának köszönhetően is több mint 85 százalékos eléréssel rendelkezik a magyar internetezők körében.

"Az IAB Adex adatai szerint 2009 óta 16 százalékkal csökkent a magyar szereplők részesedése a display költésekből. A Hungarian OmniPublisher Programmatic Exchange elindításával nem kisebb kihívást vállalunk fel, mint hogy az összefogás erejével, fenntartható módon biztosítsuk a display hirdetési piac magyar szereplőinek versenyképességét" – mondta Vaszily Miklós, az Origo vezérigazgatója.

"A HOPPex létrehozásával egy széles eléréssel rendelkező exchange indul el, ami tartalomszolgáltatók felületeit aggregálja, így egyszerre tud hatékonyságot és egyedülálló márkabiztonságot nyújtani a programozott vásárlás iránt érdeklődő prémium hirdetőknek. A piactéren belül a real-time bidding (RTB) mellett természetesen a programozott vásárlás egyéb formái is elérhetőek lesznek" – fejtette ki Ziegler Gábor, a CEMP ügyvezető igazgatója.

"Az elmúlt években Nyugat-Európában és a környező országokban is láthattunk példákat kiadói piacterek indulására. Meggyőződésünk, hogy a HOPPex elindítása jelentős pozitív változásokat fog hozni a magyar online hirdetési piac egésze számára" - foglalta össze Varga Zoltán, a Central Médiacsoport vezérigazgatója.

A Hungarian OmniPublisher Programmatic Exchange az esetlegesen szükséges engedélyek beszerzését követően várhatóan 2015 elején kezdi meg működését, és egy rövid tesztidőszak után a felületeiket programozottan értékesíteni kívánó magyar tartalomszolgáltatók előtt is megnyitja a csatlakozás lehetőségét.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!