A januártól igénybe vehető új lehetőségek – a UPS Paperless Invoice nevű elektronikus számla és a nemzetközi UPS Returns szolgáltatás – az eddigieknél is könnyebbé teszik az ügyfelek számára, hogy tevékenységüket a világ bármely új piacára kiterjesszék, áll a társaság közleményében.
A UPS új számlázási rendszerének köszönhetően a nemzetközi forgalomban kis csomagokat feladó megrendelők az egész világon áttérhetnek a papír nélküli ügyintézésre. Ez a módszer kiküszöböli a papír alapú kereskedelmi számlákat. Mivel az információ tárolása elektronikusan történik, nagymértékben csökken annak a lehetősége, hogy az ügyfelek tévesen, vagy hibásan töltsék ki a vámdokumentációt.
Manapság sok vállalat meggondolja, hogy belevágjon-e a globális értékesítésbe, hiszen ha a vevő elégedetlen, nehézségekben ütközik az áru visszaküldése, vagy visszagyűjtése. A UPS Returns esetében azonban címzettek e-mailben vagy a helyi postán kaphatnak nemzetközi visszáru címkét és kereskedelmi számlát, de akár a UPS gépkocsivezetőjétől is, aki átveszi a visszárut tartalmazó csomagot. A kérelmező megadhatja, hogy mely fél viselje a szállítmányozás, a vámok és az adók költségét.
A bővített szolgáltatás segít a vállalat cash flow-jának javításában, hiszen az áruk gyorsabban érnek vissza, csökken a vevőtámogatás költsége, a telefonszámlák összege, illetve az ügyfélszolgálati munkaórák száma.