1p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Már javarészt le is állt április elejétől két hétig az amerikai General Motors járműipari konszern pár hónapja elindított oroszországi összeszerelő gyára. A szentpétervári üzemben már nem készülnek a Chevrolet Captiva és az Opel Antara modellek, míg egy másik Chevrolet modell összeszerelését a hírek szerint a tanoncok még gyakorolják.

A dolgozók kényszerszabadságon vannak, a két hétre elrendelt leállás idejére fizetésük 66 százalékát folyósítják majd nekik.

Az üzem egyik illetékese elmondta, hogy az oroszországi újautó-eladások drámai visszaesését látva az elmúlt hónapokban már korábban elhatározták a termelési stopot, de azt a General Motors június közepére tervezte, ugyancsak két hétre.

A szerelőcsarnokokat, ahol most leállt a termelés, tavaly novemberben avatták fel. A General Motors 2006-ban kezdte el a járműgyártást Oroszországban.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!