A Penny Market 3 éves együttműködés keretében támogatja a hazai futballt és lesz partnere a Lagardére Sports Hungary Kft.-n keresztül a Fradinak.
Az együttműködés ideje alatt a Groupama Aréna családi szektorát a Penny Market neve fémjelzi, emellett a diszkontlánc egy szakmai zsűri által kiválasztott utánpótláskorú labdarúgó fejlődését is támogatja. „Kevés okosabb megoldás van, mint a fiatal tehetségek támogatása, ezért is vagyunk büszkék arra, hogy mostantól 3 éven át hozzájárulhatunk a magyar futball fejlődéséhez” – mondta Jens-Thilo Krieger, a Penny Market ügyvezető igazgatója.
A hazai bajnokság ideje alatt a Penny Market 100 belépőt sorsol ki a Fradi hazai, Groupama Arénában megrendezett NB I-es labdarúgó mérkőzéseire, azon vásárlói között, akik budapesti üzletekben, Fan Game törzsvásárlói kártyával vásárolnak.
Az újfajta támogatási konstrukció nemcsak a Fradi általános reklámhordozó szerepére, hanem a különböző szurkolói szegmensek megszólítására és aktiválására épít.
mfor.hu