2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Penny Market diszkontlánc, az FTC és a Groupama Aréna üzemeltetője, az LSH Kft. sajtótájékoztatóján jelentette be hosszú távú, 3 éves együttműködését. Ennek keretében az aréna családi szektora a Penny Market nevét viseli majd, emellett a lánc egy ifjú tehetség támogatására is díjat alapít.

A Penny Market 3 éves együttműködés keretében támogatja a hazai futballt és lesz partnere a Lagardére Sports Hungary Kft.-n keresztül a Fradinak.

Az együttműködés ideje alatt a Groupama Aréna családi szektorát a Penny Market neve fémjelzi, emellett a diszkontlánc egy szakmai zsűri által kiválasztott utánpótláskorú labdarúgó fejlődését is támogatja. „Kevés okosabb megoldás van, mint a fiatal tehetségek támogatása, ezért is vagyunk büszkék arra, hogy mostantól 3 éven át hozzájárulhatunk a magyar futball fejlődéséhez” – mondta Jens-Thilo Krieger, a Penny Market ügyvezető igazgatója.
 
 

A hazai bajnokság ideje alatt a Penny Market 100 belépőt sorsol ki a Fradi hazai, Groupama Arénában megrendezett NB I-es labdarúgó mérkőzéseire, azon vásárlói között, akik budapesti üzletekben, Fan Game törzsvásárlói kártyával vásárolnak.
 
Az újfajta támogatási konstrukció nemcsak a Fradi általános reklámhordozó szerepére, hanem a különböző szurkolói szegmensek megszólítására és aktiválására épít.
 
mfor.hu 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!