2p

A pop-up üzletet villámgyorsan nyitják meg, amikor valahol jó kereslet ígérkezik az árura. Ha ennek vége, a bolt továbbáll, hogy aztán egész máshol bukkanjon fel ismét. A pop-upokat üzemeltető cégek gyakran nem is az általuk forgalmazott termékeket, hanem magát az új életérzést hirdetik.

Ha a kereskedő ügyes, akkor elsősorban nem az egyes cikkekért, hanem az általa sugallt életérzésért mennek hozzá a vásárlók, ugyanis a sportos, a bohém, a természetes vagy más életszemlélet tárgyi kifejezőjét, követőjét lárják benne.

Több divatáru-kiskereskedő sajátos módon ültette át a pop-up kiskereskedelem gyakorlatát a hagyományos, azaz állandó üzleteket működtető gyakorlatba. Annak céljából, hogy gyakran csábítsa be vásárlóit, készletének nem jelentéktelen részét gyakran - esetleg hetente-kéthetente - megújítja.

Mások szerint nem a fizikai árunál kell a gyakori változás lehetőségét kínálni, hanem a teljes értékesítési rendszerben, azaz több vonalon szükséges rendszeresen újítani. Ezek a kiskereskedők a bolti és az online értékesítést párhuzamosan biztosítják, s ez kiegészülhet további értékesítési formával, például katalógus-értékesítéssel. A tapasztalatok szerint a vásárlók szívesebben költenek, ha ilyen összehasonlítási lehetőségeket találnak egyazon kereskedőnél.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!