Gillemot Katalin, a cég kommunikációs vezetője a Napinak elmondta: sokan használják csupán egy-egy termék árának lekérdezésére az oldalt, de jellemző az is, hogy kosarakat állítanak össze a program segítségével. A cég tervei között nem szerepel konkrét fejlesztési irány vagy időpont, ám azt belátják, hogy a havi egyszeri árfrissítés kevés a látogatószám növeléséhez. Vagyis az Auchan azt szeretné elérni, hogy a jövőben sűrűbben frissüljenek az árak, ám mindez pénz kérdése, viszont elemzők szerint a nyilvánosság elé tárt árfigyelési adatok piaca eddig egyelőre feneketlen kútnak bizonyult, azaz vitte a pénzt.
A konkurencia a vártnak megfelelően folyamatosan figyeli a hiperarak.hu-t és komoly kritikát fogalmaz meg a kezdeményezéssel kapcsolatban - az induláskor és most is -, jóllehet azt egyetlen konkurens sem cáfolta, hogy ők bennfentes szempontok alapján elemeznek, ami nem feltétlenül egyezik a vásárlók szempontjaival. A konkurensek szerint a havi árfrissülés túl sok torzításra ad lehetőséget, hiszen az árak bizonyos esetekben naponta, de legalább hetente változnak. Ezenkívül egy-egy hipermarketlánc hálózatában mindenhol azonos árakkal dolgoznak, szemben az Auchannal, vagyis az összehasonlítás nem feltétlenül fedi a valóságot, ha az Auchan éppen a legolcsóbb árképzésű áruházát versenyezteti a konkurens legdrágábbjával.
Ettől függetlenül a szakemberek elismerik, hogy az Auchan marketingje erős és sok esetben képes vele verni a vetélytársakat, vagyis piacot szerezni az erősen csökkenő fogyasztási környezetben, írja a Napi.