2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az augusztusi indulás óta az Auchan hipermarketlánc marketingstratégiájához köthető hiperarak.hu internetes oldal látogatottsága havi 10-15 ezer, ami netes berkekben roppant alacsony szám, a francia lánc mégsem elégedetlen, írja a Napi Gazdaság.

Gillemot Katalin, a cég kommunikációs vezetője a Napinak elmondta: sokan használják csupán egy-egy termék árának lekérdezésére az oldalt, de jellemző az is, hogy kosarakat állítanak össze a program segítségével. A cég tervei között nem szerepel konkrét fejlesztési irány vagy időpont, ám azt belátják, hogy a havi egyszeri árfrissítés kevés a látogatószám növeléséhez. Vagyis az Auchan azt szeretné elérni, hogy a jövőben sűrűbben frissüljenek az árak, ám mindez pénz kérdése, viszont elemzők szerint a nyilvánosság elé tárt árfigyelési adatok piaca eddig egyelőre feneketlen kútnak bizonyult, azaz vitte a pénzt.

A konkurencia a vártnak megfelelően folyamatosan figyeli a hiperarak.hu-t és komoly kritikát fogalmaz meg a kezdeményezéssel kapcsolatban - az induláskor és most is -, jóllehet azt egyetlen konkurens sem cáfolta, hogy ők bennfentes szempontok alapján elemeznek, ami nem feltétlenül egyezik a vásárlók szempontjaival. A konkurensek szerint a havi árfrissülés túl sok torzításra ad lehetőséget, hiszen az árak bizonyos esetekben naponta, de legalább hetente változnak. Ezenkívül egy-egy hipermarketlánc hálózatában mindenhol azonos árakkal dolgoznak, szemben az Auchannal, vagyis az összehasonlítás nem feltétlenül fedi a valóságot, ha az Auchan éppen a legolcsóbb árképzésű áruházát versenyezteti a konkurens legdrágábbjával.

Ettől függetlenül a szakemberek elismerik, hogy az Auchan marketingje erős és sok esetben képes vele verni a vetélytársakat, vagyis piacot szerezni az erősen csökkenő fogyasztási környezetben, írja a Napi.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!