1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A német Media Mediaedge:cia ügynökség közelmúltban tanulmányt készített a mozikban vetített reklámok hatásáról.

A felmérés eredménye azt mutatja, hogy a mozikban sugárzott reklámoknak viszonylag magas az elfogadottsága a fiatalok és a nők körében, akár az előcsarnokban vetített reklámról, akár klasszikus mozireklámról van szó.
Bár a mozijegy értékesítések stagnálnak, a fiatal, többnyire férfi mozilátogatók továbbra is rendszeresen járnak moziba.

A felmérés szerint, a lakosság 17 százaléka jár havonta legalább egyszer moziba. Többek állítása szerint a Euro bevezetése megdrágította a mozijegyeket és erre hivatkozva a válaszadók negyven százaléka ritkábban megy moziba.

A moziba látogatók 59%-a újságból, 35%-a barátoktól, míg 32%-a poszterek alapján tájékozódik a mozik kínálatáról.

A filmek internetes letöltése, ellentétben a zenei művekkel, nem jelent fenyegetettséget a moziknak, állítja a Mediaedge:cia által megbízott TNS Emnid havi felmérése, mivel a mozirajongók a mozi által nyújtott élményeket preferálják.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!