1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A német Media Mediaedge:cia ügynökség közelmúltban tanulmányt készített a mozikban vetített reklámok hatásáról.

A felmérés eredménye azt mutatja, hogy a mozikban sugárzott reklámoknak viszonylag magas az elfogadottsága a fiatalok és a nők körében, akár az előcsarnokban vetített reklámról, akár klasszikus mozireklámról van szó.
Bár a mozijegy értékesítések stagnálnak, a fiatal, többnyire férfi mozilátogatók továbbra is rendszeresen járnak moziba.

A felmérés szerint, a lakosság 17 százaléka jár havonta legalább egyszer moziba. Többek állítása szerint a Euro bevezetése megdrágította a mozijegyeket és erre hivatkozva a válaszadók negyven százaléka ritkábban megy moziba.

A moziba látogatók 59%-a újságból, 35%-a barátoktól, míg 32%-a poszterek alapján tájékozódik a mozik kínálatáról.

A filmek internetes letöltése, ellentétben a zenei művekkel, nem jelent fenyegetettséget a moziknak, állítja a Mediaedge:cia által megbízott TNS Emnid havi felmérése, mivel a mozirajongók a mozi által nyújtott élményeket preferálják.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!