1p

A Honda CR-V, és a Honda Trió kampányok után a Honda Civic kommunikációját is a Republic of Art Reklámügynökség végzi. Kommunikációs cél a három, különféle felszereltségű (GPS, Konfort, Trend) Honda Civic népszerűsítése, a csomagok bevezetése, ismertségük növelése.

Kommunikációs csatornák között elsősorban a sajtó szerepel, (napilapok, hetilapok, életmódmagazinok, szaksajtó), melyet 3 kreatívos plakátok egészítenek ki BTL szinteken. A kampány kommunikációs stratégiáját, kreatív anyagait és produkciós munkáit is a Republic of Art Reklámügynökség készítette, a médiavásárló az OMD.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!