1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Honda CR-V, és a Honda Trió kampányok után a Honda Civic kommunikációját is a Republic of Art Reklámügynökség végzi. Kommunikációs cél a három, különféle felszereltségű (GPS, Konfort, Trend) Honda Civic népszerűsítése, a csomagok bevezetése, ismertségük növelése.

Kommunikációs csatornák között elsősorban a sajtó szerepel, (napilapok, hetilapok, életmódmagazinok, szaksajtó), melyet 3 kreatívos plakátok egészítenek ki BTL szinteken. A kampány kommunikációs stratégiáját, kreatív anyagait és produkciós munkáit is a Republic of Art Reklámügynökség készítette, a médiavásárló az OMD.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!