2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kedden megkezdődött a Budapesti Kongresszusi Központban a vezetési gyakorlatról tartott két napos MABEC Menedzsment Szakkiállítás és Konferencia, amelynek médiatámogatója többek között az mfor.hu is.

A kiállítással egybekötött konferencián Dr. Póór József, a Mercer Human Resource Consulting ügyvezető igazgatója előadásában felhívta a figyelmet arra, hogy a hazai vállalatok külföldön, illetve a Magyarországon terjeszkedő multik, csakis úgy lehetnek sikeresek, ha megismerkednek a helyi szokásokkal, és megtanulják a nyelvet.

A változások menedzseléséről szóló prezentációban arról hallhattunk, hogy a legnagyobb cégek átfogó változtatási projektjei közül mindössze 10-20 százalék valóban eredményes. A Chrysler-Mercedes egyesülés következtében a két cégnek például közösen sem sikerült növekedési pályára állni.

A kommunikáció témakörben tartott szekcióülésen Fejes Edina pszichológus, főiskolai oktató és Dr. Koller Boglárka vezető tanácsadó a reklámról és a pr-ról tartott előadást. Kiderült: az egyén belső motivációi megnyilvánulnak a kommunikációjában, a nem tudatos motivációk felmérése segíthet a hatékony reklám kidolgozásában. A reklám, mint fizetett megjelenés és a pr, mint jóval több odafigyelést igénylő, de ingyenes publicitás, nem helyettesíthetik egymást.

Míg a PR fontossága felértékelődik a krízis- és a válságkommunikációban, illetve a cégek társadalmi felelősségvállalásában, a reklámot a leghatékonyabban a márkabevezetésnél lehet alkalmazni. A program érdekessége, hogy a résztvevők, ha megelégelték a görnyedést az előadásokon, a 18 kiállító egyikénél, egy irodai maszőr cég munkatársainál kényeztethették magukat.

A Menedzsment Fórumon csütörtökön a hazai vállalatvezetők számára is elengedhetetlen nemzetközi gondolkodásmódról, és a külföldi terjeszkedésről olvashatnak. A következő héten a reklám és a pszichológia kapcsolatáról, a reklám és a pr viszonyáról, a diploma értékéről és a menedzserek stresszkezeléséről írunk hasábjainkra.

Nagy Vajda Zsuzsa

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!