1p

Akár 30 százalékkal is nőhet jövőre a romániai hirdetési piac, írja a Capital című gazdasági lap. A gyors piacbővülést az erőteljesen növekvő fogyasztással, a helyi vállalkozók versenyben maradásával magyarázza a lap.

A nagy növekedés dacára is a piac mérete a Media Direction nevű kutatócég szerint a jövő év végére mindössze 280 millió euró körül lesz, amely összegből 175 millióval a televízió részesedik majd, a nyomtatott sajtónak 55 milliós lehet a része. Az interneten hirdetők is elkölthetnek Romániában jövőre több mint 2 millió eurót.

Elsősorban a háztartási berendezések hirdetései és a gépkocsi-hirdetések viszik a piacot, majd az élelmiszerek és élelmiszerkiegészítők, illetve a tisztítószerek hirdetései követik ezeket. A 28-30 százalékos piacnövekedés azt is jelenti, hogy a hirdetési tarifák is megugranak, elsősorban a televízióknál, ahol a kereslet meghaladja a kínálatot.

MTI/Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok:
Az Erste viheti a legnagyobb román bankot
Romániában tovább erősít a Tuborg
Romániában terjeszkedik a Metro-csoport

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!