A PanTel Rt. a Hírközlési Felügyelet jóváhagyása alapján a 888 és a 887-tel kezdődő számtartományokon belül juttathat telefonszámokat ügyfeleinek, úgy hogy azok Budapesten négy számmal, vidéken pedig hárommal egészülnek ki.
Az értékesítéstámogatási igazgató szerint a saját számokból vidéken mintegy 100 ezer féle, a fővárosban pedig 20 ezer adható ki a vállalati ügyfelek számára. A cég lakossági ügyfeleket közvetlenül nem szolgál ki. A számmezők éves lekötési díja 5-10 millió forint, amit a PanTel fizet a HíF-nek.
Az ügyfelek a teljes körű szolgáltatásokat a jövőben kedvezőbb áron vehetik majd igénybe, mert a bejövő hívások díjaiból most már a PanTel is részesedik. A csökkenés mértékéről, a tervezett bevételekről a PanTel képviselői nem nyilatkoztak, ugyanis azt a vállalat decemberi sajtótájékoztatóján kívánják nyilvánosságra hozni.
Saját kapcsolási szám a Panteleseknek
A PanTel Távközlési és Kommunikációs Rt. távbeszélő a jövőben saját kapcsolási számokat képes biztosítani előfizetőinek - mondta Jan Mulder, a cég operatív vezérigazgató-helyettese az Ericsson Magyarország képviselőivel közösen tartott sajtótájékoztatóján.