Önálló sales csapatot épít a Bien.hu, amely az első lépcsőfokát jelenti az életmód portál stratégiai irányváltásának. A fejlesztési törekvések egyik sarokpontja az értékesítési metódus optimalizálása, valamint a hirdetői igények minél dinamikusabb, specializáltabb és szélesebb körű kiszolgálása.
"Az egyre növekvő ügyféligények kielégítésére, továbbá az innovatív és személyre szabott ajánlatok kialakításához saját tanácsadói team-met hoztunk létre, amely hozzájárul a direkt partnerek és ügynökségek eredményes kommunikációjának támogatásához" – mondta Csizmadia Zsolt, a Bien.hu ügyvezető igazgatója.
A csapaton belül Müller Tamás sales managerként a stratégiai tervezésért és az üzletfejlesztésért felel, korábban piacvezető digitális reklámügynökségeknél (Webtrend, Kirowski, Carnation) kiemelt ügyfelekkel foglalkozott, a Ringier kiadónál segített újraszervezni az online portfóliót, a Carnation Zrt. képviseletében pedig a közép-kelet-európai terjeszkedésért volt felelős.
Jobbágy Eszter hatáskörébe account managerként az egyedi, személyre szabott ajánlatok összeállítása, valamint a projektmenedzsment tartozik. Ezt megelőzően a Sanoma Mediánál, a HVG Kiadónál, majd a Professional Publishing Hungary Kft.-nél a pharma szektor kampányait koordinálta.
Abbas Alexandra junior sales representative-ként képviseli a Bien-t rendezvényeken, továbbá a kreatív koncepció javaslatok kidolgozásában vesz részt.
További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak.