1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Szardínián most folyik az Alstom Econis névre keresztelt, integrált központi vonat-ellenőrzési rendszer átadása, melynek létrehozásában a francia cég magyarországi leányvállalata, az Alstom Signaling Kft. is szerepet vállalt, írja a Világgazdaság.

A hazai vállalat több nemzetközi projektben is részt vesz. A magyar informatikusok diagnosztikai szoftvere gyűjti és értékeli az adatokat Koreában és a nagy sebességű TGV vonat pályája mentén található jelzőberendezésekből is. A társaság reméli, hogy hazai feladatot is kapnak. Az anyacég által felvásárolt vállalat hozta létre 1995-ben a felújított fővárosi kisföldalatti vonatirányítási rendszerét, de a metrótender kapcsán is számítanak megbízásra.

Az Alstom Transportnak több országban is hasonló fejlesztőcsapata van, a budapestiek a belgákkal indították el korábban a biztonsági rendszerek tesztelését. Kifejlesztettek egy szimulációs rendszert is, ami a pályához kapcsolódó szoftverrendszerek összehangolt működését ellenőrzi, számol be a Világgazdaság.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!