Októberben 39,3 millió felhasználó, vagyis az összes netező negyede látogatott internetes újságot. Ennek ellenére az olvasók túlnyomó többsége még mindig a papírra nyomtatott termékeket részesíti előnyben. A Nielsen/NetRatings felmérése szerint az újságolvasók 71 százaléka használja főleg a tradicionális sajtót, 22 százalékuk részesíti előnyben az online médiát, 7 százalék pedig mindkettőt "fogyasztja" - írja az eMarketer.
A leglátogatottabb internetes újságnak a New York Times bizonyult: 2005 októberében 11,4 millióan olvasták, ami 15 százalékos emelkedés az egy évvel korábbi állapothoz képest. A Times sikeresen tovább növelte előnyét legközelebbi online riválisával, a USAToday-jel szemben, amelynek nagyjából 10,4 millió látogatója volt. A Washington Post olvasóinak száma több mint egynegyedével, 28 százalékkal nőtt.
A webes televíziózás szempontjából az NBC vezet, a nemrég a netre került híradója szeptemberben 26,3 millió egyedi látogatót regisztrált, míg vetélytársai, a CNN és a Yahoo News 26 illetve 25,6 milliót - írta korábban az mfor.hu.