Különleges esemény keretében, Erős Antónia, a közismert televíziós személyiség részvételével tegnap köszöntötte a Műcsarnok és az EDGE Communications a „MESTERMŰVEK – 400 év francia festészete” című kiállítás százezredik látogatóját. A művészeti kommunikációban minden idők legösszetettebb és leglátványosabb reklám- és PR kampánya által kísért kiállítás ezzel nézőcsúcsot ért el, hiszen a rendkívül magas nézőszám alig egy hónap eredménye.
[ajanlo=90][igazitas=left/] A kampány, amelyhez médiatámogatóként csatlakozott az RTL Klub, a Sláger Rádió, az Axel-Springer, a CineReal és a Mediacontact, országos televízió- és rádióreklámok, óriásplakátok, CLP és B1 plakátok, a kiadó több lapjában megjelent sajtóhirdetések és az ország 16 mozijában folyamatosan vetített spotok mellett hagyományos (Mahír) plakátokkal, metroreklámmal, online megjelenésekkel, szórólapokkal és az Andrássy illetve a Rákóczi út fölött elhelyezett zászlókkal egészült ki.
A február elejétől újra intenzívvé váló kampány, amely a korábban kevésbé hatásosnak bizonyult közterületi megjelenések kivételével lényegében valamennyi korábban is alkalmazott médiumra épít, a kiállítás közelgő bezárására hívja fel a figyelmet.
Menedzsment Fórum
Százezer látogatót hozott eddig a Műcsarnok-kampány
A sikeres kommunikációs kampány hatására alig egy hónap alatt százezer látogatója volt a Műcsarnokban látható „MESTERMŰVEK – 400 év francia festészete” című kiállításnak. A százezredik látogatót különleges esemény keretében a médiatámogatók is megajándékozták. A kampány folytatódik.