2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A szélessávú internet hozzáféréssel rendelkezők sokkal aktívabbak az online pénzköltésben – áll a Scarborough Reserach most publikált jelentésében.

A szélessávú internet hozzáféréssel rendelkezők sokkal aktívabbak az online pénzköltésben - áll a Scarborough Reserach most publikált jelentésében.

Az Egyesült Államokban készült felmérés szerint az internet előfizetők mindössze 19 százaléka broadbandes, ám az online vásárlások mintegy 31 százalékát ők bonyolítják - számolt be a dmnews.com. A szélessávú kapcsolattal rendelkezők 15 milliárd dollárt költöttek. Szemben a többiekkel 23 millió szélessávú kapcsolattal rendelkező kétszer nagyobb valószínűséggel költöttek on-line 2500 dolláron felül az elmúlt 12 hónapban. Az egyes termékekre lebontva ékszert 39%-kal, játékokat 64%-kal nagyobb eséllyel vásárolnak. Közöttük 64 százalékkal gyakrabban találunk sportterepjáró vásárlót is.

Az otthoni szélessávú internet-hozzáféréssel rendelkezők nem csak pénzköltési hajlandóságuk miatt népszerűbbek, mint marketinges célcsoport. Ez a réteg az átlagnál képzettebb (főiskolai diplomával 12 százalékkal, másoddiplomával 17 százalékkal nagyobb eséllyel rendelkeznek), és gazdagabb is (az átlaghoz képest 32 százalékkal több rendelkezik évi 75 ezer dollárnál nagyobb jövedelemmel).



LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!