2p

A kültéri reklámozás manapság fénykorát éli: a hagyományos módszerekkel lassan telítődnek a városok, mellettük pedig gombamód jelennek meg az alternatív megoldások - felszín nem marad üresen, ahogy a feliratok ellepik a kukákat, korlátokat és a dolgozó diákokat egyaránt, derül ki a Menedzsment Fórum körképéből.

A 'jármű-reklámozás' előnye a hagyományossal szemben, hogy statikus és így több emberhez is eljut. Már persze, ha nem kerül dugóba.

Emberi megoldások

Ha valaki mégis szívesebben hirdetne a város egy fix pontján, de egy kis attrakciót is kíván a dologba vinni, akkor igénybe veheti a 'humán erőforrást'. Így gondolkozott a Macrosolid Media Kft is, amikor tavaly bemutatta a piacon az úgynevezett street shieldet. A Dél-Amerikában már népszerűnek bizonyult megoldás viszonylag egyszerű és költséghatékony: a három alkalmazott egy kereszteződésben állva piros lámpáknál kisorol az autók elé és meghatározott koreográfia szerint hirdetőtáblákat mutat fel az autósoknak.

A vállalat szokatlan megoldása állításuk szerint már két sikeres reklámkampányt hozott nekik. "Az autósok nem nézhetnek másfelé, amikor a lámpánál állnak - így nincs más választásuk, minthogy megnézzék a plakátokat" - mondta a Menedzsment Fórumnak Som Zoltán, a cég ügyfélkapcsolati igazgatója.

Zöld lámpánál a plakátok az út szélén kisebb óriásplakátként funkcionálnak, az autósok pedig továbbhajthatnak a modern dzsungelben.

Gádor Krisztina

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!