A 'jármű-reklámozás' előnye a hagyományossal szemben, hogy statikus és így több emberhez is eljut. Már persze, ha nem kerül dugóba.
Emberi megoldások
Ha valaki mégis szívesebben hirdetne a város egy fix pontján, de egy kis attrakciót is kíván a dologba vinni, akkor igénybe veheti a 'humán erőforrást'. Így gondolkozott a Macrosolid Media Kft is, amikor tavaly bemutatta a piacon az úgynevezett street shieldet. A Dél-Amerikában már népszerűnek bizonyult megoldás viszonylag egyszerű és költséghatékony: a három alkalmazott egy kereszteződésben állva piros lámpáknál kisorol az autók elé és meghatározott koreográfia szerint hirdetőtáblákat mutat fel az autósoknak.
A vállalat szokatlan megoldása állításuk szerint már két sikeres reklámkampányt hozott nekik. "Az autósok nem nézhetnek másfelé, amikor a lámpánál állnak - így nincs más választásuk, minthogy megnézzék a plakátokat" - mondta a Menedzsment Fórumnak Som Zoltán, a cég ügyfélkapcsolati igazgatója.
Zöld lámpánál a plakátok az út szélén kisebb óriásplakátként funkcionálnak, az autósok pedig továbbhajthatnak a modern dzsungelben.
Gádor Krisztina
Menedzsment Fórum
Szembevágó módszerekkel hódít a kültéri reklámpiac
A kültéri reklámozás manapság fénykorát éli: a hagyományos módszerekkel lassan telítődnek a városok, mellettük pedig gombamód jelennek meg az alternatív megoldások - felszín nem marad üresen, ahogy a feliratok ellepik a kukákat, korlátokat és a dolgozó diákokat egyaránt, derül ki a Menedzsment Fórum körképéből.