1p

A Rosa ásványvízmárka megvásárlásával próbálja erősíteni piaci pozícióit a Coca-Cola, ezúttal Kelet-Európában. A Coca-Cola Hellenic Bottling Company és az anyacég vegyesvállalata a szerb Vlasinka márkájának száz százalékos tulajdonjogát szerezte meg.

[ajanlo=90][igazitas=left/] Az akvizíció a Rosa márka jogain túl a dél-szerbiai gyártóegységeket is érinti. "A múltban számos új ásványvizes vállalatot integráltunk sikeresen a cégcsoportba, ezen belül is kiemelt figyelmet fordítunk a jó minőségű helyi márkákra" - kommentálta a palackozó cég igazgatója, Doros Constantinou az ügyletet a The Retail Bulletinnek.

A Coca-Cola HBC egyike a világ legnagyobb, Coca-Cola termékeket palackozó vállalatának, amelynek üzemei 26 országban termelnek.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!