Már egy tucat kiskereskedelmi és szervizbázissal állapodott meg a magyarországi Goodyear-csoport arról, hogy - a nyugat-európai, nem-franchise hálózatokhoz hasonlóan - értéknövelő szolgáltatásokat vezetnek be, értesült a Napi Gazdaság.
Az európai Goodyear-csoport részeként itthon is megkezdődött az a kereskedelemfejlesztési partnerprogram (kpp), amelynek keretében a márka nem csak az értékesítés növelése, hanem minőségi szolgáltatások bevezetése révén is növelné piaci részesedését. A cég számításai szerint országosan legfeljebb ötven lenne az új rendszerben működő autógumi-szervizek száma.
[ajanlo=90][igazitas=left/]Az új partnerek kiválasztásához számos feltételt szab a Goodyear, és amennyiben ezeknek megfelelnek a már működő vállalkozások, akkor a fejlesztésekhez hozzájárul a cég. Az új rendszerben működő szervizek az élelmiszer-kereskedelemben már bevált beszerzési társulásokhoz hasonlóan működnének, a bekerülés feltételeként pedig nem csak korszerű vagy fejleszthető értékesítőhellyel kell rendelkezniük, hanem számos új szolgáltatás nyújtására is alkalmasnak kell lenniük, mint például gumiszálloda üzemeltetése, tudta meg a Napi Gazdaság.
Szolgáltatóhálózatot épít ki a Goodyear
Már egy tucat kiskereskedelmi és szervizbázissal állapodott meg a magyarországi Goodyear-csoport arról, hogy - a nyugat-európai, nem-franchise hálózatokhoz hasonlóan - értéknövelő szolgáltatásokat vezetnek be, értesült a Napi Gazdaság.