2p

Már egy tucat kiskereskedelmi és szervizbázissal állapodott meg a magyarországi Goodyear-csoport arról, hogy - a nyugat-európai, nem-franchise hálózatokhoz hasonlóan - értéknövelő szolgáltatásokat vezetnek be, értesült a Napi Gazdaság.

Már egy tucat kiskereskedelmi és szervizbázissal állapodott meg a magyarországi Goodyear-csoport arról, hogy - a nyugat-európai, nem-franchise hálózatokhoz hasonlóan - értéknövelő szolgáltatásokat vezetnek be, értesült a Napi Gazdaság.

Az európai Goodyear-csoport részeként itthon is megkezdődött az a kereskedelemfejlesztési partnerprogram (kpp), amelynek keretében a márka nem csak az értékesítés növelése, hanem minőségi szolgáltatások bevezetése révén is növelné piaci részesedését. A cég számításai szerint országosan legfeljebb ötven lenne az új rendszerben működő autógumi-szervizek száma.

[ajanlo=90][igazitas=left/]Az új partnerek kiválasztásához számos feltételt szab a Goodyear, és amennyiben ezeknek megfelelnek a már működő vállalkozások, akkor a fejlesztésekhez hozzájárul a cég. Az új rendszerben működő szervizek az élelmiszer-kereskedelemben már bevált beszerzési társulásokhoz hasonlóan működnének, a bekerülés feltételeként pedig nem csak korszerű vagy fejleszthető értékesítőhellyel kell rendelkezniük, hanem számos új szolgáltatás nyújtására is alkalmasnak kell lenniük, mint például gumiszálloda üzemeltetése, tudta meg a Napi Gazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!