1p

A magyar nézők többsége még mindig leginkább a két országos kereskedelmi csatorna szórakoztató műsoraira kíváncsi, esetleg a műveltségi vetélkedőkre. Az MTV, úgy tűnik, végleg lemaradt a nézőkért folytatott harcban, írja a Napi Gazdaság.

Az RTL Klub 2004-ben éves átlagban főműsoridőben az összlakosság körében 33,6 százalékos közönségarányt ért el, míg a TV2-t az éppen televíziót nézők közül 27,7 százalék választotta. A Magyar Televízió ezzel szemben 11-17 százalék körüli közönségarányt ért el tavaly, idézi a lap az AGB Hungary adatait.

[ajanlo=90][igazitas=left/] A nézők többsége tehát továbbra is inkább választotta a két kereskedelmi csatorna könnyedebb szórakozást ígérő filmjeit vagy műveltségi vetélkedőit, mint az MTV közszolgálati műsorait vagy egyéb programjait. Ez a kereskedelmi és társadalmi szempontból fontos nézőkre egyaránt igaz. A sportrajongók is gyakran nézik a kereskedelmi tévék adásait: a fontosabb boksz- és futballmérkőzéseket 2,7-3 millióan szurkolják végig, derül ki a Napi Gazdaság cikkéből.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!