1p

Tavaly mintegy 300 ezer síkképernyős televíziót értékesítettek Magyarországon, csaknem 70 százalékkal többet, mint egy évvel korábban - mondta Müller Endre, a Panasonic South-East Europe Kft. marketing termékmenedzsere az MTI-nek.

"Ez a dinamikus növekedés nemcsak a plazma és LCD tévék iránti kereslet természetes növekedésének köszönhető, hanem a labdarúgó EB-nek és a nyári olimpiának is" - mondta a szakember hozzátéve, hogy sokan a két sportesemény miatt döntöttek úgy, hogy lecserélik hagyományos tévéjüket korszerűbb, nagyobb képernyőre. Az idei évben - a gazdasági recesszió ellenére is - globális szinten körülbelül 16 százalékos növekedést várnak ez elemzők - ismertette a termékmenedzser.

Az LCD tévék dominanciája annak tudható be, hogy többféle és kisebb méretekben is gyártják, amelyek így olcsóbbak. A Full HD felbontású panellel rendelkező televíziók értékesítése dinamikusan nő, 16 százalék körüli mértékben.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!