1p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Tavaly mintegy 300 ezer síkképernyős televíziót értékesítettek Magyarországon, csaknem 70 százalékkal többet, mint egy évvel korábban - mondta Müller Endre, a Panasonic South-East Europe Kft. marketing termékmenedzsere az MTI-nek.

"Ez a dinamikus növekedés nemcsak a plazma és LCD tévék iránti kereslet természetes növekedésének köszönhető, hanem a labdarúgó EB-nek és a nyári olimpiának is" - mondta a szakember hozzátéve, hogy sokan a két sportesemény miatt döntöttek úgy, hogy lecserélik hagyományos tévéjüket korszerűbb, nagyobb képernyőre. Az idei évben - a gazdasági recesszió ellenére is - globális szinten körülbelül 16 százalékos növekedést várnak ez elemzők - ismertette a termékmenedzser.

Az LCD tévék dominanciája annak tudható be, hogy többféle és kisebb méretekben is gyártják, amelyek így olcsóbbak. A Full HD felbontású panellel rendelkező televíziók értékesítése dinamikusan nő, 16 százalék körüli mértékben.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!