2p

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Weisz Attila, az OMD, GFMO, és PHD médiaügynökségeket tömörítő Omnicom Media Group Hungary digitális divízióját vezető szakember decembertől ügyfél oldalon folytatja pályafutását.

Weisz Attila

Weisz Attila digitális média pályafutását az 1999-ben alakult OMD Digital-nál kezdte, 2004 óta az OMD Digital vezetője. 2007 óta az Omnicom Media Group alá betagozódott, a teljes ügynökségi csoportot kiszolgáló digitális divízió vezetője.

Jonathan Cooper az OMG vezérigazgatója elmondta: "Weisz Attila nagyszerű kolléga volt, mind szakmailag, mind emberileg. A digitális divízió tevékenysége kiemelten fontos a cég életében, ezért mindent megteszünk, hogy a megüresedett pozícióra mielőbb megtaláljuk a megfelelő szakembert."

"Az OMG-nél eltöltött több mint nyolc év alatt rengeteg élmény ért a cégnél, nagyon sokat tanultam, a fél marketing szakmával sikerült kapcsolatba kerülnöm, és remélem sikerült hozzátennem valamennyit az iparág fejlődéséhez is. Nagyon hiányozni fog az ügynökség, a munkatársak, a folyamatos, sok szegmensből érkező feladat – egy fejezet most lezárult számomra. Az új kihívással viszont – ráadásul a világ elsőszámú brandjénél – rögtön egy új nyílik, amelyre izgatottan készülök" – nyilatkozta Weisz Attila.

További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Egyről a kettőre rovatában olvashatnak.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!