1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Tíz év után televíziós kampánnyal rukkolt elő az év elején ismét egy kézbe került Hilton-lánc. A társaság tavaly cserélte le ügynökségét, a cégnek a mostani reklámhadjárat az első munkája.

A tavaly óta új reklámcéggel büszkélkedő vállalat évi mintegy 40 millió dollárt áldoz hirdetésekre, ám az összeg az utóbbi években a televíziós társaságok zsebeit messziről elkerülte. A január közepén induló spotok a legismertebb csatornák közkedvelt programjaiban jelennek majd meg. A CBS csatornán a Helyszínelők, míg az ABC-n a Született feleségek és a Boston Legal szüneteiben élvezhetik a nézők a Hilton reklámokat.

A kampány összegét a társaság nem hozta nyilvánosságra, annyi azonban bizonyos, hogy az nemcsak a tv-ben, de a nyomtatott sajtóban, buszokon és óriásplakátokon is megjelenik. A Young & Rubicam direkt marketingért felelős vállalata, a Wunderman új weboldalt is készített a lánc számára. A hirdetés középpontjában az a gondolat áll, hogy az utazás élménye több annál, mint egyik pontból eljutni egy másikba.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!