
A tavaly óta új reklámcéggel büszkélkedő vállalat évi mintegy 40 millió dollárt áldoz hirdetésekre, ám az összeg az utóbbi években a televíziós társaságok zsebeit messziről elkerülte. A január közepén induló spotok a legismertebb csatornák közkedvelt programjaiban jelennek majd meg. A CBS csatornán a Helyszínelők, míg az ABC-n a Született feleségek és a Boston Legal szüneteiben élvezhetik a nézők a Hilton reklámokat.
A kampány összegét a társaság nem hozta nyilvánosságra, annyi azonban bizonyos, hogy az nemcsak a tv-ben, de a nyomtatott sajtóban, buszokon és óriásplakátokon is megjelenik. A Young & Rubicam direkt marketingért felelős vállalata, a Wunderman új weboldalt is készített a lánc számára. A hirdetés középpontjában az a gondolat áll, hogy az utazás élménye több annál, mint egyik pontból eljutni egy másikba.
Menedzsment Fórum