[ajanlo=95][igazitas=left/] Az új munkatársak felvételére az IBM új értékesítési stratégiája miatt van szükség, amelynek keretében iparág-specifikus módszereket is bevetnek. Az egyes szektorokat jól ismerő tanácsadókat összehozva az értékesítési munkatársakkal az IBM könnyebben igazíthatja termékeit és szolgáltatásait a különleges igényekhez.
A számítástechnikai óriás a meglévő, 13 ezer fős értékesítési csapat átszervezését és továbbképzését már tavaly elvégezte – ennek keretében a dolgozókat technológiai és iparág-specifikus ismeretekkel egyaránt felruházták. Most a csapathoz újabb ötszáz fő csatlakozhat.
Az IBM azt szeretné elérni, hogy ne csak egyes szoftvertermékeket tudjon eladni a képviseleteken keresztül, hanem ki tudjon építeni egy olyan értékesítési csapatot, amely a szoftverek kombinációit a szolgáltatásokkal együtt képes az ügyfelek felé továbbítani.
Menedzsment Fórum
Több száz szoftverértékesítőt toboroz az IBM
A nagy kék számítástechnikai világcég, az IBM ötszáz új értékesítő felvételével szeretne lendíteni szoftvereladásain. Az igazi újdonság azonban az, hogy minden újonnan felvett dolgozó egyúttal egy társat is kap maga mellé a cég üzleti tanácsadói közül, tudta meg a CNET News.com.