[ajanlo=1373][igazitas=right/]A december 12-i határidőig - nyolc pályázat keretében - összesen 14 bank jelezte részvételi szándékát a közelmúltban kiírt, kétfordulós közbeszerzési eljáráson. A MÁV ZRt. a benyújtott dokumentumok alapján vizsgálja, hogy a jelentkezők eleget tesznek-e a közbeszerzési törvényben foglalt, valamint az általa kért pénzügyi, gazdasági és műszaki feltételeknek.
A vasúttársaság január 4-ig biztosít lehetőséget a hiánypótlásra. A feltéteknek eleget tevő pályázókat január 6-án kéri fel ajánlattételre, amelyeket január végéig kell benyújtani. Ezt követően kezdődnek a hitelszerződésről szóló tárgyalások. A szerződés megkötésére várhatóan 2006. február végén kerül sor, derül ki a cég közleményéből.

Mint ismert, a MÁV ZRt. mintegy fél éves huzavona után, augusztus 15-én kötött - feltételesen - szerződést a svájci Stadler Bussnag AG-vel 30+30 elővárosi motorvonat leszállítására. A paktum azonban csak akkor léphet életbe, ha aláírták a finanszírozásról szóló szerződést.
Dunai Zoltán, a Stadler Trains Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója korábban az mfor.hu-nak elmondta: a svájci cégnek a szerződés életbe lépésétől számítva egy év áll rendelkezésére az első, kettő év pedig az utolsó, harmincadik szerelvény leszállítására. Az első Flirtök tehát 2007 februárjában állhatnak majd forgalomba a Budapest-Tatabánya, Budapest-Székesfehérvár és Budapest-Pusztaszabolcs vonalakon, ezt követően pedig havonta 2-3 vonatot adnak majd át a MÁV-nak.
Menedzsment Fórum