Bővült pénteken az Euronics hálózat, a szombathelyi és a váci egységek megújulása és elköltözése a tavaly megkezdett korszerűsítés jegyében történt. Az új koncepció lényege, hogy a teljes üzlettér könnyen bejárható, átlátható legyen a vásárló számára, illetve a szekértő értékesítő is könnyebben tudjon segíteni a nézelődőnek, a számára legmegfelelőbb termék kiválasztásában. A vásárló útja során találkozik az akciós és időszaki termékekkel is, de azok nem bántóan és vásári módon vannak elé pakolva, állítja közleményében a társaság.
A koncepciót a tavalyi év során már 7 üzletében vezette be az Euronics, az idei évben pedig a győri, Budapest Árpád úti és érdi üzletek mellett, a most nyitó szombathelyi és a váci egység költözésénél is ezt vették figyelembe. Az idei évben még egy nagy üzlet költözése várható, Veszprémben, illetve egy másik boltnyitás terve is szerepel az expanziós törekvések között.
Az Európa 27 országában, több mint 9000 üzlettel, Magyarországon pedig 127 egységgel jelen levő műszaki kereskedelmi és beszerzési hálózat a tavalyi évben növelte piaci részesedését hazánkban, miután a gyengélkedő, 20 százalékkal zsugorodó piacon több termékkör (nagy háztartási gépek, szórakoztató elektronikai készülékek) esetében is sikerült megközelíteni a bázis időszaki forgalmat.