Az üzenet megfogalmazásánál fontos, hogy kifejezze a vonzerőt, imázs legyen, és a minőséget is sugározza. Sokat segíthetne még az ország-specifikus professzionális PR tevékenység.
A célok eléréséhez, az országos és mikroszintű feladatok végrehajtásához összefogásra, magas szintű információáramlásra, és harmóniára van szükség.
A következő években a vezető termékek, amelyek kommunikációjára nagyobb hangsúlyt fognak fektetni Budapest, az egészségturizmus és a konferenciaturizmus lehet.
Turizmus és marketing
A Kommunikációs Klub a közelmúltban a turizmus és az idegenforgalommal kapcsolatos kommunikációt tűzte napirendjére. A klub vendégei Niklai Ákos a Magyar Turizmus Rt. Igazgatótanácsának alelnöke, valamint az Idegenforgalmi Munkaadók Országos Szövetségének elnöke és Eőry Edit a Magyar Turizmus Rt. Egészségturizmus Irodájának vezetője voltak. Az est moderátora Bálint Ágnes volt.