
További jellemzője mindenféle átlagos crm-rendszernek, hogy bizonyos üzemméretet feltételez, hiszen az üzemeltetés dologi és személyi kiadásai nem térülhetnek meg enélkül. Napi tapasztalat továbbá, hogy a komoly költséggel járó bevezetést követően esik a terméktámogatás színvonala, lassul a szupport, vagy csak külön térítés ellenében foglalkozik az ügyfél problémáival.
Létezik azonban olyan megoldás, amely elkerülhetővé teszi a fenti buktatókat. Az amerikai nagy szolgáltatók tapasztalataira alapozva a CompLex Kiadó Kft. olyan megoldást talált ügyfeleinek, amely során ők teljes mértékben elkerülhetik az informatikával, üzemeltetéssel kapcsolatos vesződést. Számukra életciklus-alapú gondolkodással felépített online crm-szolgáltatásként jelenik meg az Opteamus, így nemcsak a bevezetésre gondoltunk, hanem az azonnali működést és – szükség szerint – a szolgáltatásból való problémamentes kiszállást is szerződésben garantáljuk.
Mindezt az teszi lehetővé, hogy az ügyfelek bármilyen böngészőn – amely egyaránt futhat windowsos, mac-es vagy linuxos számítógépen – keresztül, bármikor és bárhonnan elérhető rendszerrel találkoznak, amelyet titkosított kapcsolaton keresztül érnek el, megakadályozva ezzel bármiféle illetéktelen hozzáférést. Magától értetődően az egyes felhasználók sem láthatnak mindent, mindenki csak a munkájához szükséges információkhoz fér hozzá.
További hatalmas előny, hogy a szolgáltatás mértéke rugalmasan alakítható – legyen szó akár bővítésről, akár csökkentésről. Az ügyfélnek soha nem lesz szüksége arra, hogy hardverköltséggel, szerverterheléssel vagy bármilyen más informatikai problémával foglalkozzon, ráadásul a szolgáltatás elosztott jellege sokkal nagyobb rendelkezésre állást, fizikai és logikai biztonságot nyújt, mint az az egyedileg üzemeltetett rendszereknél elérhető volna. Igény esetén természetesen letelepített formában is szállíthatjuk.
Ezen elvek mentén építettük fel az Opteamus működési logikáját is. A célunk az volt, hogy minél gyorsabban és minél szabadabban használható legyen; a számunkra fontos dolgok kategóriái kötöttségek nélkül beállíthatóak (amik nagyon különbözhetnek egy termékekkel kereskedő és egy szolgáltatást nyújtó cég esetén). Ráadásul az egyes események – telefonhívások, ügyféllátogatások stb. – bejegyzése olyan egyszerű, akár egy post-it cetlire írni az üzenetet, az Opteamus automatikusan felismeri és indexálja a nekünk fontos dolgokat (ügyeket, ügyfeleket, termékeket stb.), akkor is, ha az ragozott formában szerepel.
A leadek, az ügyfélnek ígért visszahívások, vagy bármilyen apró, ámde a használó szerint fontosnak ítélt információ visszakereshető, nyomon követhető. Egy kattintással megnézhetjük, csoportosíthatjuk akár az egy ügyhöz, ügyfélhez, felhasználóhoz, termékhez, vagy bármely más – beleértve az egyénileg meghatározott – kategóriához tartozó információkat.
Számos jellemzőt, elemet lehetne még kiemelni, de voltaképpen azt gondoljuk, hogy semmilyen hosszúságú cikk nem pótolhatja a személyes élményt, ezért ha felkeltette érdeklődését az Opteamus, szívesen látjuk előadásunkon, amelyre az alábbi elérhetőségeken tud jelentkezni: (40) 464-565, [email protected]
(x)